Veel gestelde vragen

Hoe plaats ik een online bestelling?

U moet volgende stappen doorlopen bij het plaatsen van een online bestelling:

1. Kies het product dat u wil bestellen, selecteer het aantal  en klik op "In Winkelwagen" (groene knop).

2. Herhaal stap 1 indien u meerdere type meubilair wenst aan te kopen in één bestelling.

3. Klik rechts boven in de rode balk op het winkelwagen symbool. Een kort overzicht met uw gekozen artikelen verschijnt. Klik op "Bestellen" (groene knop) om uw bestelling af te ronden.

4. Een nieuwe pagina verschijnt. Vul hier uw adres- en contactgevevens in.

5. Kies nu voor levering (extra kosten worden weergegeven voor uw specifiek adres) of voor gratis afhalen.

6. Selecteer uw betaalmethode. U kan online betalen via maestro/bancontact of mastercard/visa. U kan echter ook in de winkel komen betalen cash/per kaart.

7. U dient akkoord te gaan (aanvinken) met onze algemene voorwaarden.

8. Kijk tenslotte nog eens al uw gevevens na en klik op "Bestelling afrekenen" om uw bestelling betalingsplichtig te plaatsen.

Wat zijn de andere bestelmogelijkheden?

U kan voor uw gewenste bestelling ook steeds terecht in onze winkel te Antwerpen.
Daarnaast kan u telefonisch of per mail een bestelling plaatsen.

Kan mijn bestelling worden geleverd?

Standaard dient de klant het aangekochte meubilair zelf te komen ophalen in onze winkel te Antwerpen.

U kan tijdens het bestelproces echter ook kiezen voor levering
(leveringskosten: zie volgende vraag).
Uw bestelling wordt in dat geval geleverd door onze eigen servicedienst

De levering vindt plaats op de begane grond tenzij anders vermeld. Bij levering op een verdieping zonder binnenlift met voldoende capaciteit, moeten wij gebruik maken van een ladderlift. Het gebruik van een ladderlift is steeds ten kosten van de klant

Betaal ik verzendkosten?

De leveringskosten worden berekend aan de hand van uw adresgegevens tijdens het bestelproces. Tijdens het afrekenen worden deze kosten duidelijk weergegeven. U vindt een overzicht met onze leveringskosten ook op de pagina 'afhalen & bezorgen'.
Uiteraard kan u ook steeds kiezen voor (gratis) afhaling.

Wat is de afhaal-/leveringstermijn?

Al ons meubilair dat wordt aangeboden is voorradig in onze toonzaal of aanpalend magazijn te Antwerpen. Wij vragen u wel steeds een afspraak te maken voor afhaling zodat onze magazijniers uw bestelling kunnen klaarzetten. Dit kan normaal binnen 1-2 werkdagen.

Indien u heeft gekozen voor levering dan wordt de levering verzorgd door onze eigen servicedienst. De leveringstermijn is afhankelijk van de planning en bedraagt normaal 1 à 2 weken. U kan samen met onze medewerkers een geschikte afspraak plannen

Zijn de meubels reeds gemonteerd?

Het meubilair is normaal steeds gemonteerd beschikbaar zoals getoond op de foto's in de webshop. De meeste artikelen zijn hierbij niet verpakt. Indien er bescherming nodig is voor transport, is er wel voldoende karton ter beschikking.

Indien nodig kan groter meubilair (vergadertafels etc.) voor u worden gedomonteerd. Hiervoor rekenen wij wel extra kosten. Neem hiervoor contact op met één van onze medewerkers. 

Kan ik mijn bestelling annuleren of herroepen?

Voor bestellingen die online werden geplaatst heeft u steeds het recht op een bedenktermijn van 14 dagen (vanaf ontvangst van de goederen). Binnen deze termijn kan u uw bestelling retourneren.

We verwachten dat U de artikelen compleet aan ons retourneert in dezelfde staat als bij aankoop. Bij zichtbare gebruikerssporen of ontbrekende delen kunnen producten niet worden teruggenomen. Alle transportkosten voor het retourneren van meubilair vallen ten laste van de klant. U kan beroep doen op een externe transporteur of zelf uw aangekochte meubilair terug binnenbrengen in onze winkel.

Wilt U gebruik maken van het standaard Europese herroepingsformulier? Vul het herroepingsformulier correct in en verstuur het ingevulde herroepingsformulier binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van Uw bestelling naar info@outlet-kantoormeubelen.be of per post naar Maasstraat 30, 2060 Antwerpen. 

PDF: Het standaard Europese Herroepingsformulier

Het is niet noodzakelijk het standaard Europese herroepingsformulier te gebruiken om meubilair te retourneren. U kunt ook contact opnemen met onze medewerkers om een retourverzoek in te dienen.