LEVERINGKOSTEN REEDS VANAF € 55!

 Ons nieuw adres : Carrettestraat  10 F/G  unit C3   te 2170 Merksem

Ruime parking voorzien op de site achteraan

De openingsuren zijn dezelfde gebleven van maandag tot en met vrijdag van 09 u tot 17 u.

We zijn volop bezig onze toonzalen in te richten maar jullie zijn reeds van harte welkom !!

Gedurende de 9 jaar dat Outlet-kantoormeubelen bestaat is uit onze ervaring gebleken dat er zich bij verkochte kantoorstoelen en meubilair weinig defecten voordoen. Dankzij de hoge kwaliteit van de aangeboden producten en onze goede technische controles, blijft een naservice zeer beperkt. Daarom hebben we besloten de garantie op al ons verkocht meubilair uit te breiden tot een waarborg periode van 2 jaar! Bovenstaande waarborg is geldig tenzij anders vermeld.

Outlet-kantoormeubelen is niet verantwoordelijk voor beschadigingen aan het product bij afhaling of bij montage door de klant. Al het aangekochte meubilair is door de koper gekend en in de staat waarin ze zich bevindt. De waarborg wordt verleend bij het normaal gebruik van het meubilair. De waarborg vervalt wanneer de klant zelf een herstelling heeft trachten uit te voeren.

Het meubilair dient voor herstelling of nazicht in onze magazijnen geleverd te worden. Een herstelling kan ter plaatse bij de klant worden uitgevoerd mits betaling van de verplaatsingskosten volgens prijsopgave. Kan een kantoorstoel tijden de garantieperiode niet meer hersteld worden dan heeft de klant de mogelijkheid om een andere stoel te kiezen van de zelfde prijsklasse of een duurdere stoel mits opleg van het verschil