LEVERINGKOSTEN REEDS VANAF € 55!

Toonzaal OPEN maandag t.e.m. vrijdag van 9u tot 17u. 

 

Opgelet !

 

Vanaf vrijdag 26 april 2024 tot en met woensdag 01 mei 2024 zijn we gesloten wegens verhuis naar ons nieuw pand.

We ontvangen geen bezoekers meer in onze toonzalen en nemen geen telefoon op.

U kan ons steeds een mail sturen, wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

Wij zijn terug bereikbaar op ons nieuw adres vanaf donderdag 02 mei 2024.

 

Ons nieuw adres is   Carrettestraat 10    C/2 & C/3   te 2170 Merksem.

Duurzaam ondernemen
Hergebruik is een win-win situatie: voor u, voor ons, maar zeker ook voor het milieu. Mede met deze gedachte hebben we de activiteiten van “Outlet-kantoormeubelen” opgestart.
Het moet ons streven zijn om het ecosysteem te ontzien. Hoe georganiseerder dit gebeurt, hoe beter het resultaat voor het milieu.

Cradle to Cradle
Onze partijen 2de hands kantoormeubelen verkrijgen wij van klanten waar we met onze twee zusterfirma’s, Burodiscount en Ergoline, nieuw meubilair leveren en het oude terugnemen. Vroeger werd dit gebruikt meubilair in een container gegooid, nu krijgen deze meubelen een 2de leven. Anderzijds nemen we kantoormeubilair over van bedrijven die inkrimpen, fusioneren met een ander bedrijf of hun activiteiten stopzetten.

Minder CO2
“Outlet-kantoormeubelen” wil zowel de jonge ondernemers als de gevestigde waarden in de bedrijfswereld bereiken. Onder meer door hen bewust te maken dat hergebruiken van bestaand meubilair een positieve invloed heeft op de CO2 uitstoot en dat hierdoor de belasting op het milieu fors afneemt.

Recyclage
Tweedehands kantoormeubilair dat niet meer kan verkocht worden, wordt door Outlet-Kantoormeubelen professioneel verwerkt en gerecycleerd. Meubelen kunnen worden gedemonteerd en per materiaaltype gesorteerd. Ook werken wij samen met kringloopwinkels en jeugdbewegingen voor gratis ophaling van tweedehands kantoormeubilair.